Skoči na glavno vsebino

31. ŠOLSKI OTROŠKI PARLAMENT »MOJA POKLICNA PRIHODNOST«

Učitelji naravoslovja so za motivacijo in uvod na kratko predstavili, kako varovati okolje in ločevati odpadke. Učenci so aktivno sodelovali in podali svoje mnenje na podlagi izbrane slike. Porodile so se tudi dobre ideje, ki bodo lahko aktualne pri poklicih prihodnosti. Učenci nižje stopnje, od 1. do 5. razreda, so spoznali zgodbo Mešanke, ki je bila dobra iztočnica, da so risali opozorilne piktograme, ki jih bomo uporabili v šolskem okolišu. Učenci so se postavili v vlogo ekologa, ilustratorja oz. likovnega umetnika.

V tednu otroka, od 5. do 9. oktobra, ter hkrati v tednu umetnosti smo izvedli 31. šolski otroški parlament na temo Moja poklicna prihodnost. Letos smo temo obravnavali praktično. Želeli smo nekaj koristnega in trajnostnega narediti za našo okolico in domači kraj. Tako se je porodila ideja, da bi izdelali opozorilne table ob Bukovniškem jezeru glede odlaganja odpadkov. Cilj je bil, da učenci spoznajo celoten postopek od ideje do realizacije.

Učenci od 6. do 9. razreda pa so se postavili v vlogo slikarja, ilustratorja in risali ter v vlogo literata in pisali slogane za opozorilne table, ki jih bomo v sodelovanju z Zavodom za turizem tudi realizirali, izdelali ter postavili v okolici Bukovniškega jezera.

S to idejo želimo spremeniti naše vedenjske vzorce glede odlaganja odpadkov.

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost